در حال بارگزاری...

درباره ما

درباره ریوا

ریوا یکی از برندهای شرکت نیک پخش پرگاس می باشد .

شرکت نیک پخش پرگاس در سال ۸۹ با هدف ایجاد برندهای قابل اعتماد در زمینه محصولات بهداشتی - پاک کننده تاسیس شد.

ریوا نتیجه ی ۵ سال تحقیق ، بررسی و تجربه شرکت نیک پخش پرگاس در تولید ، واردات و توزیع محصولات پاک کننده است که در سال۹۴ متولد شد.

ریوا در مدت کوتاهی توانست اعتماد مردم تهران را جلب کند و سپس یک سال بعد با شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی به شهرها و استان های دیگر نیز معرفی شد و توانست جایگاه ویژه ای را در فروشگاه های اکثر شهرهای کشور پیدا کند .

ریوا همواره سعی می کند حس اعتماد و آسودگی را به مصرف کننده ی محصولاتش منتقل کند .

حسی که می تواند نتیجه دوام ، قدرت پاک کنندگی و بهداشتی بودن محصولات پاک کننده - باشد .

بنابراین ما تمام توان خود را صرف فراهم کردن مواد اولیه عالی ، نظارت و کنترل دقیق هر یک از محصولاتمان می کنیم و فراتر از استاندادهای موجود فرآیند تولید و بسته بندی را سازمان دهی کرده ایم .

علاوه بر این ما تلاش می کنیم که با تحقیق، نوآوری و به روزرسانی محصولات ریوا نیاز مصرف کننده های ایرانی را نسبت به محصولات مشابه خارجی برطرف نماییم تا از پرداخت هزینه های اضافه توسط مردم کشورمان جلوگیری شود.

 

 

درباره ریوا

ارزش های بنیادی شرکت

صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی و تعهد حرفه ای عقیده راسخ ماست

باورداریم که بقاء شرکت، درگرو رفع نیاز ورعایت حقوق مشتریان و در نتیجه رضایت آنهاست.

بالابردن سطح کیفیت زندگی، رفاه مالی، سلامت و رضایت کارکنان شرکت را یکی از عوامل مهم موفقیت پایدار شرکت می دانیم.

حفظ محیط زیست و مصرف بهینه منابع را خدمت به جامعه دانسته و در این مورد احساس مسئولیت می کنیم.

کمک به اشتغال زایی و ایجاد یک جامعه و اقتصاد پویا از آرمان های ماست

بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات ، از ارزش های کلیدی شرکت می باشد.

خط مشی شرکت

- شایسته سالاری و تکیه بر روابط حرفه ای

- ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و توانمند سازی ایشان ، از طریق آموزش های تئوری و عملی

- کاهش هزینه ها و افزایش سهم بازار با رویکرد افزایش سود آوری

- تاکید بر کار گروهی و تصمیمات مشورتی با تکیه بر نظم و تفکر سیستمی

- تعهد به انجام وظایف و عمل به تعهدات ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی در قبال همکاران و مشتریان

- تحقیق و توسعه دائم با رویکرد اصلاح گرایی و نوآوری

- یادگیری مستمر با تکیه بر دانش و تجربه

- انعطاف پذیری و سرعت در تغییرات